Could it be WORDLESS SATURDAY? :)

Saturday, June 25, 2011
































P/SIt's all about food, anybody who're food lover too, you should treat me because i'm so hungry of those food, STEAMBOAT and KEK LAPIS SAGHAWAK. Gulppp, enaknya! Rasanya nak chow cepat-cpeat dari sini untuk cari makanan yang tersenrai kat atas tuhhhhhhh :)) 



You Might Also Like

19 comments

  1. Arisha akak cayang... kat sana x der kek sarawak yer Arisha? sedapkan kek2 tu... akak pun dah lama x makan.. sejak chinese new yr tu smpi skg x makan kek sarawak tu... rindu plak rasanya bila tgk gambar2 tu...;)

    ReplyDelete
  2. yummmy sedap la makanan2 at entry.

    ReplyDelete
  3. my fav kek lapis sawak lavor horlick dgn kayu manis...haaaa...nyaman alu bahhh:)

    ReplyDelete
  4. cantiknya kek lapis sarawak tue..

    ReplyDelete
  5. warghh tetiba teringin pulak makan steamboat! kek lapis pun dah lama tak makan X)

    ReplyDelete
  6. lama giler dah tak makan kek lapis sarawak. huhu..

    ReplyDelete
  7. steamboat?... tolak yang lain, ambil ini saja.... yummy!

    ReplyDelete
  8. mak eh..tak leh blah tgk steamboat tu sha weh..huhuhu

    ReplyDelete
  9. banyak gile makanan..haha..sure kenyang..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. haishhhhhh sedapnyaaaaaa
    tergugat iman

    ReplyDelete
  11. wow! kek lapis saghawak! mmg teringin sgt nk mkn.. huhu..

    ReplyDelete
  12. err... lapar pulak tgk makanan ni.. hoho

    ReplyDelete
  13. pecayelah..nesa x penah mkn steamboat T_T

    ReplyDelete
  14. wahh sedapnya kek batik..teringin nak pi bandung hanimun..hehehehe

    ReplyDelete

Blog Stats

website counter

Online