#17 Wordless Wednesday: Nasi Ayam Hainan.

Wednesday, March 07, 2012



My mom made two dishes: Take it or leave it. And everything you see is i owe to 'Nasi Ayam Hainan'.



You Might Also Like

41 comments

  1. perrrghhhh. tak boleh betul tengok gambar makanan nie. boleh meleleh nie. heee

    ReplyDelete
  2. aummm...
    sedapnyerrrr... homemade yer?

    ReplyDelete
  3. nasi ayam hainan..da lama tak makan ni..sedap kan..:D

    ReplyDelete
  4. hiii u!
    akhirrrnyaaaa
    heee

    nak mintakk sikitt boleh?heeee~

    ReplyDelete
  5. wowww.. nasi ayam ni..... lama dah tak rasa makanan sedap ni.. ehehe.. kali terakhir makan nasi ayam masa berbuka puasa tahun lalu.. ehe

    ReplyDelete
  6. everytime abg baca entri terbaru fara mst entri makanan :D amboi..terasa lapar,sbb nmpk sdp.

    ReplyDelete
  7. akak dah tgk kat fb td..betul2 menyelerakan...hihi

    ReplyDelete
  8. alamakkkk...arisha!! buat perot dkna lapar ...

    ReplyDelete
  9. sedapnye..lama dah x mkn nasi ayam

    ReplyDelete
  10. waa..nasi ayam! lama dah x makan, tp hainan punya belum try~

    buat nesa rase lapar plk..hehe

    ReplyDelete
  11. arisha, ur pic makes me hungry T___T

    ReplyDelete
  12. weeewuuuuu...tgh buat ape tu?heheh

    ReplyDelete
  13. Sedap nya.. Decoration pun kelasss

    ReplyDelete
  14. NYumm.. nampak menyelerakan.. :D kim salam your moM

    ReplyDelete
  15. Enak buangat nih! Apatah lagi dari air tangan bonda sendiri kan.. ;)

    Take it or leave it and sure you kerugian... hehehe

    ReplyDelete
  16. walaupun dah kenyang, tp tetap terliur tgk nasi ayam hainan tu.. mabeleslah..

    ReplyDelete
  17. Dah lama tak makan nasi ayam... Di sini susah nak jumpa yg betul2 sedap....

    ReplyDelete
  18. akak suka nasi ayam..well..semua makan2 I like!!

    ReplyDelete
  19. bila nak ajak kak Sal mkn pulak ni~ ;p

    p/s: hehe, igt Arisha x cam akak kat fb..keep in touch di sini & fb sekali ya~ ;)

    ReplyDelete
  20. wih kayak nya kk suka banget makan makan :D

    ReplyDelete
  21. dulu penah belajar camne nak masak ayam hainan ni..hehe...best worhh

    ReplyDelete
  22. wow! sangat menyelerakan! <3.<3

    ReplyDelete
  23. this food makes me super hungry :)

    ReplyDelete

Blog Stats

website counter

Online